Makeup Revolution Iconic 3...


... czyli słów kilka o palecie dobrze znanej.

     Szczerze mówiąc nie wiem, dlaczego tak bardzo wzbraniałam się przez jej zakupem. 
Nie chciało mi się wierzyć, że coś tak taniego może być tak dobre. W końcu 20 zł za paletę 12 cieni to niemal grosze. Szczególnie za cienie tak dobrej jakości.
     Do tej pory nie miałam zbyt wielu paletek. Niedługo pojawi się post o palecie Catrice All About Rose, również w cenie 20 zł, która była moją pierwszą paletą w odcieniach różu. Po zakupie Iconic 3 już wiem, że są nie do porównania.
     Paleta ta doskonale sprawdzi się przy makijażu dziennym jak i wieczorowym. Na codzień nie mam tyle czasu z rana aby pobawić się trochę makijażem oka, za to na większe wyjścia ostatnio używam jedynie tej paletki. 
     Cienie są dobrze napigmentowane, nie są zupełnie kredowo suche więc nie osypują się aż tak bardzo (przy makijażach wieczorowych pamiętajmy o tym, aby najpierw malować oczy, a dopiero później wykonywać makijaż twarzy - na pewno napiszę post o paru przydatnych trikach :)), 
oraz wytrzymują ze mną całą noc zabawy. Poniżej możecie zobaczyć swatche (cienie nakładałam BEZ bazy - także widzicie pełne, nie podbite niczym kolory): 



     Pierwszy kolor niestety na zdjęciu niemal w ogóle zniknął, jeśli miałabym na prawdę 
się do czegoś przyczepić, to chyba jedynie do tego odcienia. Sprawdza się za to doskonale 
przy blendowaniu krawędzi, oraz do rozjaśniania miejsc pod łukiem brwiowym.

     Jak wiadomo, paleta Iconic 3 była wzorowana na palecie firmy Urban Decay Naked 3.
Niestety nie jestem szczęśliwą posiadaczką palety Naked aby wypowiadać się na temat porównania jednej do drugiej, ale na jednym z blogów znalazłam takie porównanie:


     Moim zdaniem, jeśli nie macie ochoty wydawać 200 zł na paletkę cieni, to myślę że ta za 20 zł jest godnym zamiennikiem i również daje radę. Ja swoją zamówiłam z TEJ strony, ma ją w swojej ofercie większość drogerii internetowych, ale niekiedy długo trzeba czekać aż będą dostępne 
(ja się czaiłam około 2 miesięcy). 

Plusy:
- dobra pigmentacja
- maty i brokaty
- cena

Minusy:
- dostępność

Ocena: 5/5

Znacie tę paletkę, lubicie ją? :)

     

Share this:

, ,

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Mam i serdecznie polecam! Świetny blog *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta paletka, zastanawiałam się ostatnio czy jej nie zamówić i widzę, że źle zrobiłam że zrezygnowałam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam Iconic3 i jak na paletkę za dwie dychy to jest w porządku, ale koło Naked nawet nie leżała i uważam, że cienie same w sobie są..takie sobie, nienajgorsze ale też nie jakieś super. Do dziennych zwykłych makijaży dają radę:)

    OdpowiedzUsuń